söndag, februari 11, 2007




idag har jag:
vaknat 09:00 och somnade om.
vaknade igen och kikade lite på saltön, två avsnitt=deppig i två timmar.
blev för varm, tänkte ta en kall dusch men ångrade mig
istället så borsta jag tänderna, tvättade ansiktet med iskallt vatten och kletade in all about eyes runt ögonen.
hamnade i värsta ruschen, fick en massa energi, städade som en galning och
dansade till pet shop boys "you are always on my mind" samt invigde min termos
mugg från mamma med ny bryggt Zoégas.
rent och fint, svalt och skönt..
sätter mig ner och ritar ett själv porträtt vs. supergirl, "because supergirls don´t cry".
kollade samtidigt på bortskämda sexton åringar som får lyxbilar i födelsedags present av deras stenrika fädrar.
om jag hade fått välja så hade jag skippat bilen och rest nånstans istället.

imån jobba..

Inga kommentarer: