tisdag, april 17, 2007

hjälp, jag hets dricker kaffe!
jag sveper en halv kopp, sen dricker jag två klunkar av det sista..
tog en kaffe igår i kaffeautomaten på skolan.. fick en skvätt för 5 kr!
slut på 2 sekunder..
det roliga var att det stod en post-it lapp på den starkaste sorten.. "starkaste kaffet i denna automat". en trött kurskamrat fick lyckorus och tryckte på knappen och ut kommer en slät kopp, svart kaffe.. inget socker eller mjölk.. jahopp! det va ju inte det hon vill ha.. så hon stoppar in en femkrona till och får nytt kaffe med socker.

slutet gott allting gott..


vi lekte pyromaner igår.. eldade på tygbitar och analyserade..
läskigt att tyg kan ta eld så fort och i vissa fall smälta.
rolig lektion va det:)


åh vad jag gillar den skolan.. fast inte just själva skolan.. utan mest stämningen..
alla konst intresserade, musiker.. och blivande designers i korridoren.
blir lite sugen på att måla i olja igen när jag är där.

Inga kommentarer: