onsdag, augusti 01, 2007

tadaaam!
Jag & exet till pride! Nu är det helt bergis, hon väckte mig med ett sms sent igår kväll. "såklart vi ska dit! pöss!" sen kunde jag sussa gott! Annars är det mord och det vet hon!
Idag bokar vi tåg/flyg! Tåg för budget och lååånga tre timmar eller flyg för lyx och den snabba fågelvägen. Tror exet tänker, ska vi på pride så ska vi göra det med stil och kolla in heta flygvärdinnor;) att ta flyget upp hade ju varit suveränt.. men då hamnar vi i Bromma och då får vi ändå ta taxi in till stan.
Kollade Lword säsong 3, som jag & resväskan snubblade på i vår hall efter vi hade kommit hem från cypern.
Ok, två eller nästan tre avsnitt har varit deprimerande hitills! Klarar inte av att se mer, ni som har sett förstår vad jag menar. Inget torrt öga här inte, blev nästan desperat och skulle ringa en vän.

Inga kommentarer: